ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Συστήματα ωρομέτρησης προσωπικού time & attendance!

Ωρομέτρηση προσωπικού εννοούμε, την καταγραφή των παρουσιών και απουσιών δικαιολογημένων ή όχι, του κάθε εργαζομένου στο χώρο της εργασίας του. Στην συνέχεια, την μετατροπή αυτών σε χρόνο απασχόλησης ανά κατηγορία (π.χ. κανονική εργασία, υπερεργασία, διαφόρων ειδών υπερωρίες, νυκτερινά, Σαββατοκύριακα, αργίες, άδειες, κ.λπ.), σύμφωνα με την ασφαλιστική, εργατική και φορολογική νομοθεσία.

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Από 1ης Ιουλίου 2022 ξεκινά η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στους κλάδους των Τραπεζών και των Σούπερ Μάρκετ με περισσότερους από 250 εργαζόμενους. Το μέτρο θα επεκταθεί σταδιακά στη συνέχεια σε όλους τους υπολοίπους κλάδους (μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις). Από 1ης Ιουνίου ξεκινά η απογραφική  διαδικασία του Ωραρίου Απασχόλησης από όλες τις επιχειρήσεις – εργοδότες που απασχολούν εργαζόμενους μισθωτής εξαρτημένης εργασίας.

 

Ψηφιακή οργάνωση χρόνου εργασίας

Στόχος της Ψηφιακής Οργάνωσης του Χρόνου Εργασίας είναι η καταγραφή και διάθεση του Προγραμματισμένου Ωραρίου Εργασίας σε ψηφιακή μορφή, το οποίο θα συγκεντρώνει όλα τα δηλωθέντα στοιχεία για Ωράριο Απασχόλησης, Υπερωρίες και Άδειες. 

Με την Κάρτα Εργασίας θα υπάρχει καθημερινή και άμεση (σε πραγματικό χρόνο) κοινοποίηση στο Π.Σ. Εργάνη της έναρξης και λήξης εργασίας (στοιχεία πραγματικού χρόνου εργασίας), για κάθε εργαζόμενο.

 

eTIME Σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού

Το λογισμικό eTIME, είναι ένα ευέλικτο σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και ελέγχου πρόσβασης, που έχει εγκατασταθεί σε  επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς, σε σύνδεση με ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας προσωπικού, για την άμεση και έγκαιρη πληροφόρηση της μισθοδοσίας.

Το eTIME, καταγράφει την ώρα εισόδου - εξόδου των εργαζομένων και τις ενδιάμεσες κινήσεις εισόδου - εξόδου στην επιχείρηση κατά την διάρκεια του ωραρίου τους (διαλείμματα) με τη βοήθεια του ειδικού ηλεκτρονικού ρολογιού. Υπολογίζει, με αυτόματο τρόπο, επακριβώς το χρόνο εργασίας κάθε εργαζομένου ημερησίως ή για κάποια επιλεγμένη χρονική περίοδο, επιταχύνοντας τις μισθολογικές διαδικασίες. 

Αναγνωρίζει και υπολογίζει την κανονική εργασία, υπερωρίες, νυχτερινή εργασία ή εργασία σε αργίες. Υποστηρίζει on-line / off-line σύνδεση με ρολόϊ παρουσίας προσωπικού και σύνδεση υποκαταστημάτων. Τα δεδομένα αποθηκεύονται με ασφάλεια σε βάση δεδομένων για μεγάλο χρονικό διάστημα, από ένα έως πολλά έτη. 

 

Ηλεκτρονικά τερματικά ωρομέτρησης και ελέγχου πρόσβασης

Το λογισμικό eTIME συνδέεται με barcode ή κάρτα προσέγγισης, με ηλεκτρονικά τερματικά ωρομέτρησης (time & attendance) και ελέγχου πρόσβασης (access control), ή με βιομετρικό αισθητήρα αφής (όπου επιτρέπεται) για τον έλεγχο εισόδου – εξόδου των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι κάθε φορά που εισέρχονται ή εξέρχονται από τον χώρο «προσεγγίζουν» την κάρτα εργασίας τους στη θέση ανάγνωσης του ηλεκτρονικού ρολογιού.

Το eTIME θα έχει την δυνατότητα άμεσης διασύνδεσης με τον νέο μηχανισμό της Κάρτας Εργασίας στο Π.Σ. Εργάνη, μέσω αυτοματοποιημένης προγραμματιστικής διεπαφής – API, όταν υλοποιηθεί το έργο.

Επικοινωνήστε μαζί μας

  Βουτζά 30 & Μυκάλης 1 Βύρωνας, 16231, Αθήνα
  210 7647305
  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ την δοκιμαστική έκδοση
Θέλω να λάβω ενημέρωση για το πρόγραμμα με email ή τηλεφωνικά