Ολοκληρωμένη CLOUD λύση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
Διαχειριστείτε εύκολα και με ασφάλεια τα ωράρια, τις άδειες και το παρουσιολόγιο των εργαζομένων σας από οποιαδήποτε συσκευή.
Λειτουργεί σε κινητό, tablet ή τερματικό ωρομέτρησης και καταγράφει τις κινήσεις σε πραγματικό χρόνο
Εντοπίζει αποκλίσεις, ειδοποιεί για ασυμφωνίες, οργανώνει ωράρια και στέλνει αυτόματα τα δεδομένα στην ΕΡΓΑΝΗ
Ενημερώνει λογιστήριο και μισθοδοσία αποστέλλοντας αυτόματα τα δεδομένα στον εξωτερικό λογιστή
Κερδίστε χρόνο και αποφύγετε τα λάθη με το πιο αξιόπιστο σύστημα Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας
Ποιές επιχειρήσεις έχουν υποχρέωση
Οι επιχειρήσεις που υπάγονται στην εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας περιλαμβάνουν συγκεκριμένους κλάδους στους οποίους η υλοποίηση έχει καταστεί υποχρεωτική.
Πως λειτουργεί η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
To eTIME είναι η μοναδική λύση που υποστηρίζει πλήθος συσκευών για την καταγραφή της παρουσίας των εργαζομένων από απλές συσκεύες κινητών Android & iPhone, tablet έως και αυτόνομα τεραματικά ωρομέτρησης
Γιατί είναι σημαντική για την επιχείρησή σας
Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας δεν είναι απλώς μια νέα υποχρέωση· αποτελεί ένα εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει την οργάνωση και την αξιοπιστία της επιχείρησης. Διαβάστε περισσότερα για την υλοποίηση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας.
-
Αποφύγετε τα ορφανά χτυπήματα στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
Με την πλήρη εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας σε όλο και περισσότερους κλάδους, ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι τα λεγόμενα «μονά» ή «ορφανά» χτυπήματα. Πρόκειται για τις περιπτώσεις όπου ο εργαζόμενος «χτυπά» κάρτα κατά την προσέλευση, αλλά ξεχνά να καταχωρήσει την αποχώρησή του.
-
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας για λιανικό και χονδρικό εμπόριο
Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας είναι πλέον υποχρεωτική για καταστήματα λιανικού και χονδρικού εμπορίου, συνεργεία και εμπορίες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Διαβάστε πώς με το eTIME απλοποιείται η διαδικασία υλοποίησης της κάρτας εργασίας για την επιχείρησή σας.
-
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στην Εστίαση
Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στον κλάδο της εστίασης είναι πλέον απαραίτητη για τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία και τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης του προσωπικού. Οι επιχειρήσεις εστίασης, όπως εστιατόρια, καφετέριες και μπαρ, χρειάζονται ένα αξιόπιστο σύστημα καταγραφής παρουσιών και ωρομέτρησης για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του νόμου. Σε αυτόν τον οδηγό, θα αναλύσουμε…
-
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας με κινητό – Μοναδική Συμβατότητα με iPhone
Καθώς η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται σε νέους κλάδους το 2025, πολλές επιχειρήσεις αναζητούν ευέλικτες λύσεις καταγραφής ωραρίων. Μία από τις πιο πρακτικές επιλογές για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και για ομάδες που δεν εργάζονται σε σταθερή θέση, είναι η ωρομέτρηση μέσω κινητού τηλεφώνου. Πώς λειτουργεί όμως και είναι συμβατή με τη νομοθεσία;
Με εξειδικευμένη υποστήριξη και εξατομικευμένη καθοδήγηση, βοηθάμε την επιχείρησή σας να οργανωθεί αποτελεσματικά, να αποφύγει πρόστιμα και να ενισχύσει τη διαφάνεια και την αξιοπιστία της. Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας επεκτείνεται σταδιακά σε όλους τους κλάδους της οικονομίας.
