Καθώς η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται σε νέους κλάδους το 2025, πολλές επιχειρήσεις αναζητούν ευέλικτες λύσεις καταγραφής ωραρίων. Μία από τις πιο πρακτικές επιλογές για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και για ομάδες που δεν εργάζονται σε σταθερή θέση, είναι η ωρομέτρηση μέσω κινητού τηλεφώνου. Πώς λειτουργεί όμως και είναι συμβατή με τη νομοθεσία;
Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στον κλάδο της εστίασης είναι πλέον απαραίτητη για τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία και τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης του προσωπικού. Οι επιχειρήσεις εστίασης, όπως εστιατόρια, καφετέριες και μπαρ, χρειάζονται ένα αξιόπιστο σύστημα καταγραφής παρουσιών και ωρομέτρησης για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του νόμου.
Σε αυτόν τον οδηγό, θα αναλύσουμε πώς το eTIME μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις εστίασης να εφαρμόσουν την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας με αποτελεσματικότητα και ακρίβεια.
Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας είναι πλέον υποχρεωτική για πολλά ξενοδοχεία. Με απλά λόγια, είναι ένας ηλεκτρονικός τρόπος για να καταγράφεται πότε ακριβώς ξεκινά και τελειώνει την εργασία του κάθε υπάλληλος. Αυτό βοηθάει να υπάρχει διαφάνεια, να τηρούνται οι νόμοι και να γίνεται καλύτερη διαχείριση του προσωπικού.
Σε αυτό το κείμενο, θα δούμε πώς μπορεί ένα ξενοδοχείο να χρησιμοποιήσει το eTIME και ειδικές συσκευές (tablet ή τερματικά ωρομέτρησης) για να εφαρμόσει σωστά την ψηφιακή κάρτα εργασίας.
Η Qualisys Software εγκατέστησε στη YARN TEX την cloud εφαρμογή ωρομέτρησης προσωπικού Web eTIME.
Η Qualisys Software έχει υλοποιήσει στην εφαρμογή ωρομέτρησης eTIME, την on-line διασύνδεση με το Π.Σ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.
Πώς λειτουργεί στην πράξη, η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας!
Κατά την προσέλευση / αποχώρηση στην εργασία, ο εργαζόμενος «χτυπά» την κάρτα στο τερματικό.
Σελίδα 1 από 6
Βουτζά 30 & Μυκάλης 1 Βύρωνας, 16231, Αθήνα