ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Η Qualisys Software, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών επιλογής προμηθευτών του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, είναι Εγκεκριμένος Προμηθευτής για τα προγράμματα “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ” και “Ψηφιακές Συναλλαγές” της δράσης “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων”

Η δράση επιδοτεί δαπάνες, που αφορούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, έως 90% για το Πρόγραμμα Ψηφιακά εργαλεία ή 100% για το Πρόγραμμα Ψηφιακές συναλλαγές, με τη μορφή ηλεκτρονικών κουπονιών.

Συστήματα ωρομέτρησης προσωπικού time & attendance!

Ωρομέτρηση προσωπικού εννοούμε, την καταγραφή των παρουσιών και απουσιών δικαιολογημένων ή όχι, του κάθε εργαζομένου στο χώρο της εργασίας του. Στην συνέχεια, την μετατροπή αυτών σε χρόνο απασχόλησης ανά κατηγορία (π.χ. κανονική εργασία, υπερεργασία, διαφόρων ειδών υπερωρίες, νυκτερινά, Σαββατοκύριακα, αργίες, άδειες, κ.λπ.), σύμφωνα με την ασφαλιστική, εργατική και φορολογική νομοθεσία.

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Από 1ης Ιουλίου 2022 ξεκινά η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στους κλάδους των Τραπεζών και των Σούπερ Μάρκετ με περισσότερους από 250 εργαζόμενους. Το μέτρο θα επεκταθεί σταδιακά στη συνέχεια σε όλους τους υπολοίπους κλάδους (μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις). Από 1ης Ιουνίου ξεκινά η απογραφική  διαδικασία του Ωραρίου Απασχόλησης από όλες τις επιχειρήσεις – εργοδότες που απασχολούν εργαζόμενους μισθωτής εξαρτημένης εργασίας.

 

Για κάθε σύγχρονη επιχείρηση η καταγραφή των παρουσιών και των απουσιών των εργαζομένων, είναι εξαιρετικά σημαντική υπόθεση και επιβάλλεται από την εργατική νομοθεσία. Η ωρομέτρηση προσωπικού απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό με ωράριο ανελαστικό, για παράδειγμα βιοτεχνίες, βιομηχανίες, πολυκαταστήματα, super markets, ξενοδοχεία, τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες και άλλα.

Η Γενική Γραμματεία Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημόσιου Τομέα του Υπουργείου Εσωτερικών με την απόφαση (ΑΔΑ:6ΓΑΨ46ΜΤΛ6-ΘΝΓ), προκειμένου να διασφαλιστεί ο αποτελεσματικός έλεγχος τήρησης του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων, ζητά από τους φορείς του Δημοσίου (δημόσιες υπηρεσίες, ΟΤΑ α' και β' βαθμού και ΝΠΔΔ), την εγκατάσταση ενιαίου συστήματος ελέγχου σε όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου. Δίνεται οριστικό τέλος στο "χτύπημα" της κάρτας στις απλές συσκευές χρονοσήμανσης και τα σχετικά βιβλία στα οποία υπογράφουν οι υπάλληλοι του Δημοσίου κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους.

Ο έλεγχος τήρησης του ωραρίου των δημοσίων υπαλλήλων στο σύνολο των δημόσιων υπηρεσιών, θα διενεργείται μόνο με ηλεκτρονικούς - ψηφιακούς μηχανισμούς σήμανσης. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει οι φορείς, που δε διαθέτουν ηλεκτρονικό – ψηφιακό μηχανισμό σήμανσης, να προχωρήσουν άμεσα στην εγκατάστασή του, δεδομένου ότι αποτελεί το πλέον αξιόπιστο σύστημα ελέγχου.

Για κάθε σύγχρονη επιχείρηση η ασφάλεια του προσωπικού και των επισκεπτών της είναι ιδιαίτερα σημαντική. Τα συστήματα ελέγχου πρόσβασης διασφαλίζουν την είσοδο σε κτίρια και διαβαθμισμένους χώρους, ενώ παράλληλα περιορίζουν την ανεξέλεγκτη είσοδο. Καταγράφουν τις κινήσεις των εργαζομένων και επισκεπτών, ενώ σε συνεργασία με το κατάλληλο πρόγραμμα ωρομέτρησης παρέχουν στοιχεία παρουσιολογίου και ωρομέτρησης προσωπικού.
Η ποιότητα κατασκευής των ηλεκτρονικών τερματικών ελέγχου πρόσβασης, σε συνδυασμό με τα εξελιγμένα χαρακτηριστικά τους, κατατάσσουν την ZKTeco σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες σε συστήματα ελέγχου πρόσβασης.

Επικοινωνήστε μαζί μας

  Βουτζά 30 & Μυκάλης 1 Βύρωνας, 16231, Αθήνα
  210 7647305
  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ την δοκιμαστική έκδοση
Θέλω να λάβω ενημέρωση για το πρόγραμμα με email ή τηλεφωνικά